Vergroot de beleving van je festival met een effectieve website of mobile app.
Het belangrijkste touchpoint
Een van de belangrijkste touchpoints voor een festival is haar website. Deze moet zo ingericht zijn dat de (potentiƫle) bezoeker de juiste informatie zo snel mogelijk kan vinden. Daarnaast draagt de website bij om het juiste gevoel over te brengen; geheel passend bij het festival.
Voorpret en napret
Een interactieve website zorgt ervoor dat de customer journey van je bezoekers wordt vergroot. Denk aan voorpret vooraf, maar ook de aftermovie. Wij denken met je mee hoe dit het best ingericht kan worden.
Interactieve festivalagenda
Of je nu op zoek bent naar een festival app of website. Een eenvoudig te gebruiken, goed functionerende en fijn navigerende festivalagenda is essentieel voor de beleving van de gebruiker. We helpen je graag om deze user experience vorm te geven.
Down The Rabbit Hole
Sinds de start van het festival Down the Rabbit Hole is Frismedia de digitale partner voor de website. In samenwerking met de art directors en de organisatie zorgen wij ervoor dat er ieder jaar weer een top website staat die het festival verdient.
Vrede van Utrecht
In 2013 was het 300 jaar geleden dat de Vrede van Utrecht is getekend. Dit is in de stad grootst gevierd met veel verschillende evenementen en tentoonstellingen. Om de bezoekers wegwijs te maken ontwierpen wij een overzichtelijke website en app.
Festival DeBeschaving
Het festival universalis deBeschaving begaf zich op het snijvlak van muziek, kunst en wetenschap. Het bijzonder gevarieerde aanbod werd ieder jaar op een nieuwe manier via de website gepresenteerd. Wij zijn alle jaren betrokken geweest als creatieve samenwerkingspartner.